Bad Experience with Trifecta...Serious Topic.

Discussion in 'Warnings/ Bad Experiences' started by 2001CamaroSS, Sep 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 06CobaltLT

    06CobaltLT Member

    Posts:
    32
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 15, 2009
    Location:
    Oregon
    Back on topic, Vince was checking this thread out yesterday and he never said anything. He should at least man up and explain himself to 2001camaro
     
  2. Projekt

    Projekt Full Access Member

    Posts:
    935
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 18, 2009
    why. you've already said no matter what happens he wont be happy. so why waste your time trying to put our a fire that will never go out?
     
  3. Slobalt

    Slobalt Banned

    Posts:
    3
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 15, 2009
    GL with 400 hp.... you think a garage tuner is gonna break it when some big names out there are having trouble? DISI is a new animal.

    Oh, and LOL at 20k psi..... try 2k psi max!


    And why did you delete my first post correcting you?
     
  4. Projekt

    Projekt Full Access Member

    Posts:
    935
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 18, 2009
    you jump to conclusions that I deleted your post? even tho this is the first post i've scene by you? good try..kid.

    you obviously know very little about DI or tuning. please stfu and gtfo. i think jessie needs his dick sucked right about now, you should go take care of that, maybe he will love you more then.
     
  5. Slobalt

    Slobalt Banned

    Posts:
    3
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 15, 2009
    LOL... Trust me, I know more about DI or DI tuning than you think. (hint: I own one, don't be fooled by my post count) I can show you DISI datalogs RIGHT NOW showing max 2000psi. Show me ANYWHERE that you run 20,000 psi, thanks. Now go hop back on Vince's dick with your slow pile of shit.
     
  6. Projekt

    Projekt Full Access Member

    Posts:
    935
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 18, 2009
    uh huh i bet you do kid. i could be wrong on the pressure but im pretty sure normal fuel injected cars run in the thousands and DI is ten's of thousands. like i said i could be wrong.

    but yes, my car is a slow pile of shit..it made 331 whp and 393 wtq on the dyno with 3 supporting mods..
     
    Last edited by a moderator: Sep 16, 2009
  7. LilSS

    LilSS Full Access Member

    Posts:
    322
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 22, 2009
    Location:
    So Cal
    I miss my LT1 Z28. :( That car could lay the smack down.
     
  8. Slobalt

    Slobalt Banned

    Posts:
    3
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 15, 2009
    :owned:
    Proof you don't have a fucking clue about cars.... Try ~50psi for p.i.
    I bet you paid someone to do all your mods and tuning for you. After you've torn into 20+ cars, come back and try to talk shit again.

    Unknown to YOU. lol, on purpose.
    You're the one that started the personal attacks and shit. Nice role model, "Super Mod". I merely corrected some facts, and you got defensive and butt hurt.

    What kind of dyno did you use? what was the correction factor? taken it to the track?
     
    Last edited: Sep 16, 2009
  9. 06CobaltLT

    06CobaltLT Member

    Posts:
    32
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 15, 2009
    Location:
    Oregon

    That is piss pour behavior coming from a moderator.
     
  10. Cobizzle

    Cobizzle Banned

    Posts:
    95
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 18, 2009
    zomg. How on earth is this thread still going? All of you guys need a chill pill and get over yourselves. You might as well be little schoolgirls in the playground cuz thats what your acting like. There will always be the arguement of car vs car but you dont have to act like 10 year olds to get your point across. Be civil, its really not hard to do...
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page